esmaspäev, märts 24

Niisiis. Käisin Prantsusmaal:








Meie maitseeelistused


Muuseas hüppasin ja kargasin Saksamaa bensiinijaamas muruplatsil nartsisside ja rohelise muru keskel, nautisin Brüsselis paduvihma, võtsin Madeleine´i kiriku ees päikest, varastasin prantsuse poemüüjalt ühe rulli filmi(kogemata!), jooksin kolme tunniga (kõigest) pool Louvre´i läbi, tantsisin Notre Dame´i ees saksofonimängija muusika saatel, eksisin ära, eksisime ära jaaa nii edasi.
Sinna vahele veel natuke liiga palju rummi, seni elu parimat kreembrüleed ja parajalt veini.


Kui ma lõpuks õhtul väsinuna koju jõudsin, healistasin vanematele, et olen elus ja mainisin, et pole üheksa päeva korralikult süüa saanud. Järgmisel päeval tõid nad mulle Sauele hunniku praetud kartuleid, kanarulle, ploomikastet, pashat, komme, keedetud ja värvitud mune, leiba ja talvesaapad, kuhu sisse oli peidetud paar nartsissi moodi lõhnavat lille. Ma ei tea, millega ma selle ära olen teeninud.
Vaheaja viimane päev(öö) sai veedetud latiino rütmide ja vaarikaparfee keskel.

Kommentaare ei ole :