reede, aprill 11

Who´s going to Tartu?

Magasin paar tunnikest. Kass magas varvastel. Ma olen sellest nädalast (ja nendest hommikuni üleval istumistest) nii väsinud, et magaks heaga veel.
Aga on reede. Reedeti ollakse sotsiaalsed. Ehk siis varsti peaks tulema Karli auto.

Unetus, tähtajad, nende edasilükkamine, raamatud, jubedad unenäod, süütunne, tähtajad, matemaatika proovieksam, uurimustöö, ettekanded, teeme näidendit-ei tee- teeme ikka-vist ikka ei tee, tähtajad, unevajadus, näidendiproovid, linnas jooksmised, õmblemine, uurimustöö, kellaajad-prooviajad- rongiajad-tähtajad- a j a d !

Aga ma arvan, et ma voolan sellest kõigest läbi. Seda ma oskan.

____________________

Täna otsustasime, et tundidesse ei lähe ja harjutasime näidendit. Ma harjutasin ratta lenksul püsimist. See tähendab, et vurasime rahvast täis koridorides ringi ja üritasime mitte ümber käia.
Sõiduriist ise oli selline:



______________________________

Mind ajab viimasel ajal närvi tühijutt. Seda on nii palju. Tasa.

Kommentaare ei ole :