esmaspäev, mai 5

Maailmad

Laupäeval sõitsin ühe huvitava autoga ja siis jõudsin ühte teise maailma. Kettamaailm oli see. Ja minu nimeks sai Malme nagu malm, malmist pott, ainult ei ole nii pehme l-iga. Sellega riimub valve. Majaemand ütles mulle Mammu, vahel Fiona. Ja sõber oli mul ka, sõbra nimi oli Fiona. Ta oli peaaegu samasugune kui mina ja sellepärast olingi ma vahel Fiona. Palju inimesi käis meie juures ja neil olid kõhud tühjad ka. Siis me andsime neile Proua Gogoli Gumbosid ja Nännijooke Ilma Üllatuseta ning isegi võluritel sai vist kõht täis. Kui mind kimbutasid õmblejad, siis Fionat häiris krahvinna seltsidaam-teenijanna; nõnda saime nad oma salajasse tuppa sokutatud. Majaemand oli hästi tore, kui ta poleks öö hakuks ära keeranud. Siilid solvusid meie peale (no neist ei või ikka kunagi aru saada) ja mõned külastajad nõudsid liiga palju. Ega see mingi luksvilla ole!
Maailm on ikka üks põnev koht.

Kommentaare ei ole :