teisipäev, oktoober 21

Blaah

Igav on. Seega kirjutan midagi. Briti televisioon on erakordselt totakas. Vaatan bbc 1-st saadet, kus saatejuht otsib koos ühe vanamehega mullast vihmausse. Põnev. Tõsise ja tähtsa ilmega mees räägib poliitikast Big Ben taustaks. Ma vaatan Big Beni.
Pere ei söö eriti midagi nii, et ostan endale ise süüa. Samas ma ei oska endale midagi osta, sest kõik toidud tunduvad nii eemaletõukavad. Vaatasin mingeid vorste-sinke. Need nägid kõik jubedad välja. Ostsin hoopis ühe kartuli ja porgandi. Ma ei ole terve päeva midagi söönud. Hommikul tegin kaks röstsaia moosiga ja teed. Pere sööb pastat. Ja siis pastat. Pastat. Michael sööb hommikuti maisihelbeid piimaga ja Luke viinamarju ja imepisikese tuubi maasikajogurtit. Luke on imearmas, ta tahtis täna juustukooki teha (isegi selleks on karbi sisse ära pakendatud koostisosad, mille saab poest osta, sinu asi on lihtsalt pakendilt juhendit lugeda). Michael oli terve päeva ragbit ja siis kriketit mängimas. Ma ei tee neil mängudel erilist vahet, aga ma pean teadma, millised riided millisesse trenni lähevad. Hardy on igavene paks ja vana bossy kass, kes kas magab või jalutab õues ringi. Mööda maja jookseb ringi kassipoeg Molly, kes on päikesekiir ise.
Siin on muidu nii, et nö peatänaval on nunnud kivimajad-kivimajad-kivimajad, bussipeatus, üksteise otsa topitud kitsad toidupoekesed, apteek, juuksur, nunnud kivimajad-kivimajad-kivimajad jne. Peatänavalt kõrvale viivad väikesed tänavad jällegi nunnude kivimajadega. Ühes neist kõrvaltänavatest elan ka mina.
Ühes pisikeses juudipoes nägin müügil leiba! Kaup oli Poolast, see leib nägi peaaegu nagu leib välja, selline helepruun. Igatahes parem kui need lõputud saiad, mis siin on. Seal oli pisikeses pudelis müüa ka keefiri! Ma oleksin pidanud ikka kama kaasa võtma.
Jalutasin täna ligi kaks tundi ümbruskonnas ringi, unustasin salli ja kindad koju. Samal ajal sõitsid mulle ratastega vastu lapsed, seljas ainult t-särk ja lühikesed püksid! Jube! Judinad käivad läbi iga kord, kui mõni turbaniga mees mind pikemalt vaatama jääb kui normaalne on.
Uimerdasin terve päeva ringi, midagi tarka ei teinud. Monica oli kah siin, seega oli lihtne, homme on tegusam päev. Ja Monica läheb ära. (Õumaigaad.) Muide, ta on tšehh, kirusime koos inglaste erakordselt halbade toitumisharjumuste üle. Homme saan oma tuppa kolida ja end lahti pakendada. Ei jõua ära oodata.
Kerge ülevaade siis uudishimulikele :)

7 kommentaari :

punapea ütles ...

Michael oli terve päeva ragbit ja siis kriketit mängimas. Ma ei tee neil mängudel erilist vahet,

elo, kallis, kriket on see, mida nad 'alice imedemaal' mängivad (kuninganna ja alice, flamingod on keppideks, siilid pallideks ja kaardimehikesed väravateks), pisikeste tagurpidi U kujuliste väravatega ja enamvähem golfikepi sarnaste keppidega.

rägbi on see, mida on hästipalju igas usa noortefilmis, posid kannavad v laiade õlgadega särke, igasugu kaitsmeid ja kiivrit, karjuvad ja teevad touchdowne

(tegelt ma arvan, et tead küll. :D)
ja ja ja , ma tahtsin veel midagi öelda -.... mmm.. et siis ära pahandust tee ja ole tubli laps

ps! mis värvi su perekonna majauks on? (neil on seal mingi v. fancy uksekultuur vms, ma olen kuulnud. et majad oon enamvähem täitsa ühtmoodi, ja oma individuaalsust nad näitavad sellega et värvivad esiuksi...:D)


ee. jah, ole siis tubli, cherié
bisous!

Anonüümne ütles ...

Uih, ma saan lugeda, mis sa anglismaal teed! Seda ma lootsingi.

A teadsa, mul käib juba aastaid inglaste onlain kokaraamat, millel on väga isuäratavad pildid. Alguses olid retseptid ka isuäratavad. Nüüdseks aga on iga viimane kui paluke tehtud "2 cups of Pilsbury crunchy bisquit powder TM" ist ja "Pilsbury special cookie set TM"ist, nii et tääääiesti mõttetu, kui neid tee-emme kusagilt saada ei ole. Lihtsalt silmailu mõttes käib edasi mul see leht, aga mul on neist kahju. Neist, kes nii süüa tegema peavad.

Raul ütles ...

Ma usun, et kama võib postiga saata küll. :D.

Kati ütles ...

jah, elo, hakkame sulle nüüd kama saatma! :D
aga saada siis kuidagipidi oma aadress mulle varsti, pidime ju kirjutama hakkama :)

Kerli Kostin ütles ...

Jaaaa! Aadressi!!!

Elo, ma tunnen sinust juba puudust. No kuis sys nõnna saa?

(Ja muide, sa kutsusidki selle pildiga mul esile ultrasügava melanhooliahoo. Aga see oli lõppudelõpuks positiivne:))

Elo ütles ...

Uksed on siin jah kenad. Sellised tumetumesinised on ilusad. No siin lähevad kodupeatänaval Greenford Avenuel järjest ühesugused ridamajad ja kuidas siis oma kodu ära tunned, kui ikka ukse järgi. ;)
Aga meie uks on ka kenake, valge, naljakalt lai ja veerand ust ülevalt on värviline vitraaž. Väljaspool pole ukselinki, see on naljakas ja harjumatu. "Kõvad" lukud on siin ka. Tuleb jääda lootma naabrivalvele.

Toidust, teen endale iga päev ahjus kartuleid. Need pulbrid on õõvastavad. Plaanin PÄRIS kooki ka teha lähiajal.

Loodan mõne postkontori leida, kus on suur valik marke. Mu tänaval on isegi mailbox, a´ga ma ei tea, kas see on päris või lihtsalt ilus ja vana. Ühel tänaval nägin sama boxi, ainult et suuremat, prügi täistopituna.

Anonüümne ütles ...

uuu sul on seal vähemalt puud. päris puud.

Tuulekas.