neljapäev, detsember 11

Talv on vist

Olen natukene külma saanud, mis minu puhul on üsna ohhoo-nähtus. Aga no pole ime kui ma ärkan öösel lõdisedes üles kuna mu aken on vana ja seinad on külmad ja radikas surnud. Kui ta vahel ellu ärkab, siis ma kallistan teda.

Tikutopsi peale on kirjutatud DANGER - FIRE KILLS CHILDREN

7 kommentaari :

oHpuu ütles ...

kuulipilduja raud on mõned minutid pärast laskmist muide täitsa hea kyttekeha: soojenda postis temaga sõrmi või võta lausa kaissu, kui magama keerad.

Raul ütles ...

Sul on mingi komme muudkui külmadesse kohtadesse sattuda. Tule siia sooja elama, kütan üle päeva ahju ja nari ülemisel korrusel on niigi soojem. :).

punapea ütles ...

Vaata, et sa end ära ei külmeta, eksole ^^
(ma arvan, et nüüd on selge kellele järgmine hiigelsall läheb .. kui ma kunagi vardad tagasi saaan ja värki :D)

Elo ütles ...

Aitäh soojendavate sõnade eest. :)

punapea ütles ...

Elokõnõ, ma pole su kirja ikkka kätte saanud ( *sammalsammal* )

Elo ütles ...

Ma tean! Ma olen väga mures tegelikult. Ma saatsin 3 kirja ja ükski pole kuhugi jõudnud. Kardan, et see afgaani tädi leidiski Estonia kusagilt Aafrikast.

punapea ütles ...

I won't let down my hope. :)