laupäev, veebruar 21

lõsgoahmelp















Nina Simone Feeling good kõrvus, tõttavad minu katkistes tennistes jalad kodu poole, kellapoolkolmöised linnud pea ümber laulmas ja soe tuul juustesse varesepesasid puhumas. Nii hea ja värske on omaette tühjal tänaval koju jalutada. Vaikus (peale lindude) ja kevad. Kodutänaval seisid keset teed kaks rebast ja uurisid mind arglike pilkudega.
Ma ei kujutakski end hetkel kusagil mujal ette kui siin.


I wish I lived in the golden age,
labadalabada laa,
hang with the rats and smoke cigars,
labadada da laba da daa.


Ma olen natuke wuhuu,
aga küll varsti asjad selge(ma)ks saavad. Alati saavad.

6 kommentaari :

Kati ütles ...

see wuhuu-olemine on hetkel lausa viirus, mulle tundub

punapea ütles ...

su postituste pealkirjad on nii loomingulised :)

Elo ütles ...

Kati, tead, mulle tundub ka kuidagi nii. Naljakas.

Ja mu pealkirjad on pigem meeleheitlikud. :) Kõige ebameeldivam osa.

punapea ütles ...

aga jäta nad panemata kui nad ebameeldivad on! :)

Maiken ütles ...

Täna lähme labada daa kontserdile, jee! :)

Elo ütles ...

Labada daa, jee singing out loud!