kolmapäev, juuli 29

plõnn.

Täna kõndis majast mööda sadade kottidega mustanahaline mammike, kes laulis valjult üle tänava "GOD ONLY KNOWS WHAT I'D BE WITHOUT YOUU..." Kusagil paar hoovi edasi hüüdis keegi meeshääl laulule juurde "YEAAA, UHUUU-UUUU!"

Koju sõitsin täna öösel bussijuhiga, kes uste avanedes tuli uksele, pani käe puusa ja vaatas rõõmsalt kõiki seisjaid ning ütles "Yeah, I know I'm a bit late, sorry about that, yeeeeaaaaaahiuuuuuuuuuuu" ning jooksis huilates üle tee poodi. Rahvas läks siis oma südametunnistuse järgi bussi makstes või siis mitte. Sõidu ajal tegi ta meile korra isikliku kontserdi huilates mikrofoni jälle ning tagudes millegagi rütmi juurde.

Kui ma öösel kusagil inimtühja tänava peal uimerdan ja mulle tuleb vastu 2,3,4 kahtlase välimusega mustanahalist tüüpi, hakkan ma alati mõtlema, et huvitav, kuidas nad täpselt mu ära hakivad ja kas hakivad või äkki jätavad seekord ellu. Kuid enamasti on nad öelnud lihtsalt "Hello beautiful!" või muud sarnast. Ilma mingi tagamõtteta.

London on kokku pandud paljudest pisikestest armsatest asjadest.

Aga homme pakin asjad ja...

huuh

MITTE ÜHTEGI MAKARONI JUUSTUGA ENAM!

1 kommentaar :

Kati ütles ...

yea, uhuuu! et saame sind siis peagi näha?:P
anna kindlasti teada, kui koju jõuad ja sul ühelt-maalt minu jaoks aega oleks:)
jepiduu!

Kati, hetkel kuskilt Raplamaa metsade vahelt