laupäev, detsember 26

Jõulud on üle elatud. Sõime, jõime, käisime kuuske kallistamas, vaatasime filme.



























14 kommentaari :

Anonüümne ütles ...

hei, ilusat tulevat aastavahetust ka,
oled sa juba me paki kätte saanud?


p.

Elo ütles ...

Eii oleee! Ma juba muretsen!

Kati ütles ...

oleks vist pidanud detsembri alguses juba posti panema..:D

Anonüümne ütles ...

aga minu oma? Ma panin ka vist liiga hilja... kusagil 17 kandis.

Liis

Anonüümne ütles ...

ja minu shoks jõuab vist ka lihavõtteks, sest ma ei saanud margi süsteemist tuhkagi aru :)

Lööna.

Anonüümne ütles ...

vähemalt on elol nyyd palju pakke oodata :)

P.

Elo ütles ...

Oeh. Liina paki sain k2tte. Noh, mul on midagi iga p2ev oodata. :)

Tedretähnitüdruk. ütles ...

Lumetu on igav.

Tedretähnitüdruk. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
punapea ütles ...

ma ei saa küsimata jätta - aga nüüd, nüüd sa ju ometigi oled meie paki kätte saanud?

Elo ütles ...

Eip. :(
Ma sain Tini kaardi see-eest!!!

Elo ütles ...

Ja Tindarien, suur ait2hh sulle! Kodust tulevad kaardid on alati kymme korda soojemad! (internetitu nagu ma olen, ei oska ma sind kusagil mujal t2nada).

Anonüümne ütles ...

Ma ikka vaatan siia ka :)
Vahel lihtsalt lastemaailm hõivab mind täiesti

rett ütles ...

cheeeeeers! Foster's!