reede, detsember 5

Nagu hakkaks fotoblogiks muutuma juba

Käisin esimest korda päevavalgel oma kodupargis. See on nii suur, et olen õhtuti seal käies lausa ära eksinud ning kuulanud ärevalt iga krõpsatust, mis võib olla põõsas luurav rebane, kes sind õhtusöögiks soovib. Kas te teate, mis häält teevad rebased? See on kole!
Need samused repsid sealt pargist laulavad vahel öösiti tagahoovis mulle unelaulu.




4 kommentaari :

Äge ütles ...

Nii kena park, läbi pildi on tunda värskust..tahaks ise seal olla.

Tho ütles ...

Dääm, teil on seal alles november... (looduse mõttes, ma kalendrit ei vaatagi)

Elo ütles ...

Kevad on tegelikult. Linnud laulavad päeval ja päike paistab nii soojalt.

punapea ütles ...

mulle meeldib. õigemini meeldib mulle see pilt, kus taustal on lennuk. nii ebareaalne kuidagi.