pühapäev, märts 14

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Ma olen täis päikest.
On kena pühapäevahommik ja ma ei maga! Selle asemel, et sooja teki all põõnata, võtsin ette värskendava jalutuskäigu. Haarasin kaamera, viskasin mantli pidžaamale peale ja astusin uksest välja. Alustuseks võtsin suuna Starbucksi poole (sest Nerot minu kandis kahjuks ei ole), et üks chai latte haarata. Nägin taevast ja tegin pildi.













East London Mosque i tipp jäi ka peale. Sellest hoonest palvele laulev/oigav ebamaine meeshääl kostub ka minu tuppa. Naljakas on see, et see ei häiri mind kunagi.
Minu vampiirisilmad veidi karjusid liigsest päikesest, kuid jalad viisid mind brick lane ile.













































Ma armastan, armastan, armastan selle koha loomingulisust! Iga nurgatagune sein ütleb midagi, iga plank on värviline. Ma ei saa öelda, et ma selle kandi kuidagi teistest varem avastanud ja omastanud oleksin, kuid mind häirib kui tehislikult trendikaks seda paika teha püüakse. See tasane raha lõhn peatänaval. Näiteks püstitati mošee ette hiiglaslik sätendav metalltorn. Sellega püüti näidata selle paiga idamaisust. Olen kuulnud jutte hiiglaslikest (£3 000 000 maksvatest) väravatest. Ma teen sääsest elevandi, aga paari aasta pärast...ma ei kujuta ette. Muidugi, bangladeshi ja india currysid ei aja siit miski minema. Kui rääkida kohalikest, siis nö põlisasukad on immigrandid bangladeshist ja juudid. Sajanditega end siin sisse seadnud ja selle paiga üles ehitanud, aga huvitav on see, et bangladeshlased on juudid tänaseks pea, et välja puksinud. Näiteks ainus koht, kus juudipärast toitu saab, on legendaarsed kaks bagel shopi, mis on minu ja paljude hilisöiste pidutsejate suureks rõõmuks ööpäev läbi lahti. Värske bagel juustuga või juustukoogilõik, ahh.
Nõnda ma kohtasin jalutades reeglina vaid kohalikke - peamiselt valgetes hõlstides, pika valge habeme ja jalutuskepiga härrasid. Vintage-kunstihipidele oli kellaaeg veel liiga varajane. Vahel mõni neist härradest laulab oma jalutuskäiku võttes. Need harvad korrad on alati nii ebalondonlikud.
Hakkasin kodu poole jalutama, käisin lambaid vaatamas ja leidsin võilille:



























Püüdsin kinni ühe linnu:













Ja olingi otsaga kodus.
Ah, üks asi veel. Olin ükspäev tööl rangelt ainult tüdrukute peol, mis meil peeti ja nad tegid üksteisele hennasid käte peale. Niisiis sain endalegi ühe:













Mida teevad noored muslimi tüdrukud oma pidudel? Laulavad kõva (KÕVA) häälega karaoket (s.h india laule), klatšivad, suitsetavad vesipiipu, räägivad abiellumisest, tulevasest kaasast, abielust...

Suur aitähhh Mari-Liisile, kes mulle oma läpaka usaldas!

2 kommentaari :

punapea ütles ...

on ikka tore kuulda, et sa veel elus oled ja et .. et seal kõik nii hipilikult tore tundub oleva. (loodetavasti on päriselt ka :))

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Eesti kultuuriinimestel on oma süü selles,et Eestimaa külad on tühjad ja rahvas on küüditatud väljamaale...
Eesti filmiloojatel on oma süü selles,et Eestimaa külad on tühjad ja rahvas on küüditatud väljamaale...
Eesti teatrimaailmal on oma süü selles,et Eestimaa külad on tühjad ja rahvas on küüditatud väljamaale...
Eesti muusikatööstusel on oma süü selles,et Eestimaa külad on tühjad ja rahvas on küüditatud väljamaale...
Eesti kirjanikel on oma süü selles,et Eestimaa külad on tühjad ja rahvas on küüditatud väljamaale...
Te saate oma viga parandada,tehke vajalikke mängu- ja õppefilme,ning näidendid ja laule,luuletusi mis näitavad kõike seda mis muudab külaelu elamisväärseks,ning toob tagasi inimesed küladesse ja taastab mahajäetud talud.
Ma loodan,et te ei korda tehtud vigu
sest näiteks film Tuulepealne maa on täis andestamatuid valesid,näiteks Eesti ajal ei joodud viina otse pudelist aga joodi pitsist...

Need näitlejad,kellede loosung on"Igale maale kolijale tasuta 3 ha Eestimaad!"http://www.eestieest.ee/et ,et nende loosung ei jääks pelgaks loosungiks siis nad peaksid seda teostama ja nende teha on ikka milleks nad on võimelised,tehkem alustuseks näidendid teemadel:
"Ehitame põhumaja", "Ehitame savimaja", "Ehitame elektrituulikut talu tarbeks".

Hollywoodi filmid on juutide propaganda filmid...juudid teevad oma filmidega reklaami oma äridele:ravimitööstusele,autodele,
kiirtoidule,kalliskividele jpms. mida nad müüvad-Hollywoodi filmid ei ole mängufilmid aga on vaid reklaamiklipid...Nende reklaamiklippide abil nad suruvad oma tahet peale tervele maailmale...

No kui juudid teevad oma kaubale mängufilmide abil reklaami ja suruvad oma tahet peale tervele maailmale siis tuleb meil eestlastel samuti mängufilmide või õppefilmide,teatrietenduste,laulude ja luuletuste,ning raamatute abil teha reklaami neile asjadele mida on vaja meie külapõhise majanduse ülesehitamiseks:
1.Talgute korras saame üle igast väest...
2.Tänasel päeval üle maailma igal pool korraldatakse majade ehitamise talguid.
Talgute abil majade ehitamine päästab pangaorjusest ehk põle tarvidust võtta kodulaenu...
3.Filmid savimajade ehitamise talgutest.
www.savikodu.pri.ee
www.savimaja.ee
www.juured.ee
Nende majade ehitamise kogukulutused on kõigest ligemale kakskümmend tuhat krooni...
4.Filmid põhumajade ehitamise talgutest,www.savikodu.pri.ee
Nende majade ehitamise kogukulutused on kõigest ligemale kakskümmend tuhat krooni...
5.Filmid väikesevõimsusega elektrituulikute ehitamise talgutest,www.scoraigwind.com sest siis saab elektrit tasuta...
6.Filmid tänapäeva tulevastest traktorijaamdest-MTÜ baasil traktorijaamadest.
7.Elektriautode tootmisest.
8.Kõike seda mis tagab külaeluks vajaliku.
9.Ökoküladest
10.Alternatiivrahast
jne.