pühapäev, mai 17

.

Täna oli kuidagi nii armas ja napakas päev. Ma olen nagu väike rõõmus seeneke. Narkootiline seeneke. Kell saab kolmandamat öötundi ja ma ei suuda oma und üles leida. Nõnda ma värisen siin ja mõtlen, et kogu maailm on nii armas. Metroos olid ka kõik nii armsad; isegi mu kõrval istuv jaapanlane, kes oma kilekotis haisvat kala omas.

(kui keegi nüüd arvas, et see õhkamine tuleb kusagilt romantiliste suhete kandist, siis ei, ei, ei, absoluutselt mitte)

Mh, aga ikkagi, mis lõvi ja tinapoiss?



Ex 6(jo-le)mi.

3 kommentaari :

Anonüümne ütles ...

väike rõõmus narkootiline seeneke ? :D ma arvan, et see tuleb tollest vihmast, mis lõppeks' maha sadas :)

ohjah,

ma sain su kirja kätte juba
kunagi ammu

võtan vastamiseks hoogu.

P.

Liina V. ütles ...

sul läheb eriti hästi ma vaatan :)

Maiken ütles ...

Võlur Oz! Eestis tuli meelde!