teisipäev, veebruar 3

Sibul.

Vahel tekib mul kohutav isu sibula järele. Näiteks täna õhtul. Samal ajal kui Dermot tegi oma 10 o`clock teed, tegin mina oma 10 o´clock sibulaleiba. Kuhjasin oma varudest eelviimasele leivaviilule hunniku sibulatükke, juust peale ja mikrosse. Kulinaaria missugune.
Sibul!

2 kommentaari :

Anonüümne ütles ...

Sibul!
Ükspäev (seetähendab, öösel) ma igatsesin ka sibulat, aga polnud. Aga isegi, kui oleks olnud, poleks ma tulnud nii geniaalse idee peale seda leiva ning juustuga ühendada!

Tho ütles ...

Ma ka ei oleks, aga ma ei salli ka sibulat. Ma võtan parem viilu mite-röstimise saia, katan selle tihedalt kyyslaugukyyne viiludega ja panen otse kylmkapist viilu juustu peale. Ammust ajast yks väga mõnus asi olnud - ja väiksena oli see juustuviil seal näiteks selleks, et ma ei näeks, kas mul on mõni tykk kyslauku suutäie sees või mitte.