pühapäev, märts 9

.

Tere, minu nimi on Elo. Et te mind nüüd veel paremini tundma õpiksite ja räpaseid pisiasju minust teaksite, vastan neile küsimustele, sest need ju paljastavad kõik.


Ma ...
TAHAN: tahan, et see kool ükskord juba läbi saaks! Ma ei ole juba ammu enam hingega asja juures.
OMAN: prahti.
VIHKAN: pealetükkivaid armukevades onukesi, kilepükse...tegelikult ma ei oska sellele küsimusele vastata, võin nimetada musttuhat asja, mis mulle ei meeldi või mida ma ei talu, aga sõna „vihkan” kipun kasutama hetkeliste (või natukene pikemate) emotsioonide ajel.
IGATSEN: kevadet. Sellist rohelisemat ja valgemat.
KUULEN: kuulmine on üsna korras.
KAHETSEN: mis tehtud, see tehtud.
ARMASTAN: seda porist Eestimaad ja paljusid hetki, asju, inimesi, tuuli, lõhnu, vihmasid, maitseid, helisid, päikesepaisteid, õnnestumisi ja ebaõnnestumisi selle sees.
OLEN ALATI: natuke ära.
EI OLE: Starwarsi näinud, Vormsil käinud (tahaaan!), seakeelt söönud, direktorit kallistanud, kitse lüpsnud, Suurel Munamäel käinud, paljusid asju öelnud, Erki Noolega võidu jooksnud, nii võib lõpmatuseni ju.
OLEN: Boratit näinud, Hiiumaal käinud (ohhooo), Etheli tehtud toitu söönud, võhivõõrast kallistanud, lehma lüpsnud, Pumbamäel käinud, paljusid asju öelnud, Mukiga võidu jooksnud.
TANTSIN: mõttes, päriselt, üksi, koos.
LAULAN: mõttes, päriselt, üksi, koos.
NUTAN: väga kaua aega juba pole.
KAOTAN: vahel neid kõigekõigemaid asju, mida lihtsalt niisama asendada ei saa.
KARDAN: sügavat vett, kaane ja veel paljusid asju, mida ma veel karta ei oska.
AJAN SEGI: koolis vahetreppide korrused; kõik, mis orienteerumisega seotud on.
PEAN: igasugu asju.
PEAKSIN: vähem hommikuti hilinema!

Lemmik...
NUMBER: ei ole numbriusku.
VÄRV: roheline, must, valge, sinine, pruun.
KUU: täiskuu, noorkuu, vanakuu.
LAUL: ei ole kindlat. Või siis nad muutuvad niikuinii mõne aja pärast niiet.
TOIT: hea.
JOOK: veel parem.
PUUVILI: pirn, mandariin, viinamari. Murel!

Kas sa kunagi...
SÖÖKSID PUTUKAID? meelsamini jääks tavatoidu peale.
TEEKSID BENJI-HÜPPE? jah.
TAPAKSID KELLEGI? Ah, sarkastiliseks teevad need küsimused.
TEEKSID LANGEVARJUHÜPPE? Ei tea.
KÕNNIKSID TULISTEL SÜTEL? tahaks proovida.
LÄHEKSID VÄLJA TÄIESTI VÕÕRA INIMESEGA? oleneb. Aga sees võib ka ju olla.
OLEKSID TAIMETOITLANE? ei.
KANNAKSID TRIIBULIST PLEEDI? kasvõi.
LAULAKSID KARAOKET? hahahaaa.
JOOKSEKSID PUNASE TULEGA? ma võin sinise tulega ka joosta.
PANED KELLEGI NUTMA? kas ma kunagi panen kellegi nutma? Selline küsimus ongi? Ega meelega ei paneks küll.
LÖÖKSID LAST? ah, lapsed on üldse pehme teema minu jaoks.
KÄIKSID KÜMME AASTAT VANEMAGA? Jah.

Kümme fakti:
KODULINN: on olnud, aga need on kõik kuidagi kaugeks jäänud.
JUUSTE VÄRV: kartulmidagimidagi.
JUUSTE STIIL: sassis.
SILMADE VÄRV: vahelduva pilvisusega.
KINGA NUMBER: 38-39
TUJU: mõnus.
NAHA VÄRV: sinine.
PAREMA VÕI VASAKUKÄELINE? paremba.
OLED ELANUD RIIGIST VÄLJAS? ei ole.
KES ON HETKEL SINU MÕTTES? ma ju just mõtlesin, kas ma olen elanud riigist väljas, kes siis ikka olla saab.
KUS SA VIIMATI KÄISID? Emm, Järve Selveris?Oma külmkapis?
KES ON VIIMANE INIMENE SINU VASTAMATA KÕNEDE LOETELUS? Margus.
KELLELE SA VIIMATI HELISTASID? Margusele.
KAS SA NAERATAD SAGELI? vist küll. Ma kipun igasugustele asjadele naeratama. Vahel inimestele ka.
KAS SA ARVAD, ET KEEGI MÕTLEB HETKEL SINULE? Ei arva. Öösel tavaliselt inimesed magavad. Idee poolest.
MIS ON SU TEINE NIMI? Leeni, Ülo, Elts, Õlts ja vist veel midagi.
KAS OLED KOHANUD KEDAGI KUULSAT? Tobe küsimus.
KAS OLED SÕBRALIK INIMENE? Üsnagi, ju.
KELLE VOODIS EELNEVAL ÖÖL MAGASID? Liisi diivanil. Väga hea uni oli, magasin nagu nott need õndsad tunnikesed.
MILLIST FILMI VIIMATI VAATASID? No country for old men. Omapärane ja huvitav. Nagu pealkirigi ütleb, räägib ta meestest. Ja sinu mündist, kas siis kulli või kirjaga.
MIDA TEGID EELNEVAL ÖÖL? Üritasin Astraaliat oma haardes hoida. Hommikuks tuli siiski fašistidele alla vanduda.
MIDA SA VIIMATI SÜÜA TEGID? Vahvleid.
EELISTAD PIKKADE JUUSTEGA MEHI? Pigem mitte, vist. Aga mis neist juustest ikka.
HETKELINE MUUSIKA? Clannad.
LEMMIKBÄND? Pole kindlat.
MIDA SA SUITSETAD? Midagi ei suitseta.
KAS OLED OMA ELUGA HETKEL RAHUL? Ei, ülevalpool juba mainisin.
KAS OLED TEESELNUD HAIGUST, ET MITTE KOOLI MINNA? Jah, väiksena tuli ette, sest päriselt jäin ma haigeks väga harva ja see tundus nii ebaaus.
MIDA MÄRKAD ESMALT VASTASSUGUPOOLE JUURES? Siin pole sugu ju oluline, inimesele vaatan otsa kõigepealt!
Mingid küsimused jäid veel, aga ma tüdinesin ära.

Kommentaare ei ole :