kolmapäev, märts 5

Kallis jõuluvana, palun too mulle...

Ma tahan endale kolme väikest päkapikku. Esimene jookseks minu eest apteeki kui ma haige olen ning ostaks vajalikke medikamente ja muidu käiks minu eest näiteks poes ka. Ma juba kujutan ette väikest mehikest kikivarvukil üle leti raha ulatamas ja ütlemas midagi nagu: „Meie imearmas, tark, aus, hea, ilus ja osav Elo on haigeks jäänud, palun talle midagi kurgule ja siis valuvaigisteid ka ning kuna ta vanaema oivaline teekapp on 300 kilomeetri kaugusel, siis palun seda üheksavägiseteed ka palun!” Teine oskaks mulle teha iga õhtu sooja toitu kuigi mul pliiti pole. Ja kolmas, tema koristaks mu tuba ning teeks mulle pidevalt teed kui ma haige olen. Ah, see kolmas polegi nii oluline, koristada võin ise ka ning mul pole midagi selle anarhia vastu, mis mul siin pisikesel territooriumil valitseb. Ma tean, et mu sõrmus on laua all, 5 krooni „Väikese Printsi” vahel ja „Väike Prints” riidehunniku all.
Nii mul lähebki.

Kommentaare ei ole :