kolmapäev, aprill 16

.

Koristan ja kuulan klassikalist muusikat. Mingit klassikalist, sest ma ei tea, mis see on. Kusagilt filmist. Kunagi, kui ma seitse-kaheksa olin, ei suutnud ma klassikalist muusikat kuulata. Ükskõik mis mängis, ajas nutma. Aga praegu ma ei nuta, ma koristan. Tegelikult lükkan ebameeldivamaid kohustusi edasi. Maja ees on meil suur sinine tünn, kuhu inimesed toovad oma taarat, keegi kolistab seal nii, et pudelite kõlin ja metalli kaja, kui ta oma koha leiab kostab minu juurdegi. No kes viib taarat ära kell pool üks öösel?
No kes koristab tuba kell pool üks öösel?

1 kommentaar :

Anonüümne ütles ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Broker, I hope you enjoy. The address is http://home-broker-brasil.blogspot.com. A hug.